Jestem aktorką, performerką i pedagożką związaną z polską sceną teatralną od 2007 r.

Współpracowałam m.in z: Martą Malinowską, Natalią Sołtysik, Agnieszką Małgowską, Iwo Vedralem, Jackiem Owczarkiem, Kubą Orłowskim, Jackiem Jabrzykiem, Krzysztofem Galosem, Krzysztofem Babickim, Markiem Siudymem

Obecnie współpracuję z:
Nowym Teatrem im. Witkacego w Słupsku

Współpracowałam z: 
Teatrem WARSawy w Warszawie
Teatrem Collegium Nobilium w Warszawie
Teatrem im S. Jaracza w Olsztynie
Teatrem im. A. Sewruka w Elblągu
Teatrem w Oknie w Gdańsku
Teatrem Druga Strefa w Warszawie

Moje najważniejsze spektakle to:
„Ciemna woda”, „Ulica” w reż. I. Vedrala,
„Przebudzenie”, „Dzwonię do moich braci”, „Love Summit Warsaw” i „Wieczne Przeżuwanie” w reż. M. Malinowskiej,
„Gertruda Stein & Alicja B. Toklas & wiele, wiele kobiet” w reż. A. Małgowskiej,
„Scenariusz dla trzech aktorek”, „Garderobiany” w reż. K. Galosa,
„Księżniczka na opak wywrócona” w reż. N. Sołtysik,
„Poskromienie złośnicy” w reż. K. Babickiego,
„W.B.” w reż. J. Jabrzyka,
„Boeing, Boeing” w reż. M. Wiercichowskiego
więcej: http://www.encyklopediateatru.pl/osoby/58632/paulina-fonferek

Film/Tv:
„Parking godz. 16” op. reż. W. Marczewski,
„Mersal” reż. Atlee Kumar,
„Together” reż. A. Rushchak,
„M. jak miłość” – serial tv

Poszukując narzędzi pogłębiających pracę z ciałem i świadomością praktykowałam m.in. u:
Sary Shelton Mann (praca z improwizacją, performancem i rytuałem),
Marty Ziółek (Anatomia energii – praktyka fizyczna dla kobiet)
Renaty Piotrowskiej-Auffret (Ruch Autentyczny, Laboratorium Tańca Współczesnego),
Andrzeja Woźniaka (Kontakt Improwizacja z elementami Body Mind Centering),
Dr Bonnie Buckner (świadome śnienie),
Antoine’a Ragot (Axis Syllabus),
Katii Mustonen (Kontakt Improwizacja),
Domenico Castaldo i Krystyny Spikert (narzędzia pracy Grotowskiego),
Agnieszki Małgowskiej (Technika Alexandra),
Marty Malinowskiej i Katarzyny Bequillard (Psychologia Zorientowana na Proces),
Jacka Owczarka (improwizacja ruchowa),
Michele’a Rizzo (praca z transem w muzyce Techno),
Garego Condesa i Ewy Kunert (Technika Meisnera),
Katarzyny Auli-Barszczewskiej (praca w Polu Narodzin),
Rosine Kushnick (praca z archetypami)

Od 2006 r. prowadzę zajęcia teatralne i ruchowe z dziećmi i młodzieżą. Pracuję i pracowałam z:
Fundacją Uniwersytet Dzieci
aktoRstudio Romy Gąsiorowskiej
Fundacją Drama Point
Teatrem Błażeja
Gdańskim Archipelagiem Kultury
Klubem Poszukiwaczy Przygód
Chris Turystyka i Rekreacja

Moja edukacja:
2006-2009 Studium Aktorskie im. A. Sewruka w Olsztynie (aktorstwo)
2006-2009 Uniwersytet Warmińsko-Mazurski (pedagogika)
2009-2011 Uniwersytet Gdański (dziennikarstwo)
2005-2006 Lart Studio w Krakowie (aktorstwo)